Zet je "smoeleke" op de site

(Stuur een fotoke van je "smoeleke" en wat info naar het gekende mail adres aub)

UP Rik Van Malder

Ik werkte op GM plant 2 van november 1969 tot oktober 1974 als onderhoudsmekanieker op den Air-tool, ben daar weggegaan daar men sprak van afschaffen van nachtshiften om te besparen en naar BAYER gegaan. Plots kwam GM met de "gouden handdruk" die ik spijtig genoeg moest missen. Tot op heden nog steeds spijt gehad dat ik daar ben weggegaan.
 

UP Marc Greveraars

Als 17 jarige in het jaar 1975 ben ik met een stage contract begonnen op GM plan 2 onder tiknummer 33832 op de eerste verdieping
als verf spuiter in de eerste lacker ( paintshop ).

Een jaar later op mijn achttiende werd mijn aanvraag goedgekeurd door DHR De Clerck, hoofd fabrieksbeveiliging om als jonge knaap
mijn eerste stapjes te zetten als fabriek brandweerman en watchman, werd ondergebracht in team 4 bij sergeant Dries François, en
mijn registerkaart werd 4611/33832.
Als jonge gast destijds kon ik het continu ploegenstelsel en het weekend werk goed verdragen, alsook kreeg ik meer verantwoordelijkheid
om las en snijbrand operaties bij te staan met het nodige blusmateriaal, onze taken in de fabriek waren van verschillende aard, één
voorname taak was de diefstal preventie en het voorkomen van brand en andere hulptaken, Was ook destijds aangesloten in mijn gemeente
Edegem bij de vrijwillige brandweer en dat maakte mijn job als fabriek brandweerman zo interessant en kreeg ik met de jaren ook meer
ervaring.

Toen er sprake was van een reorganisatie binnen onze dienst, de bewakingstaken zouden worden overgenomen door een externe firma
genaamd " Group 4 securitas " heb ik in 1996 na 21 jaar in onderling overleg met Dhr. Haslberghe personeel directeur afscheid genomen
om te werken op het Gerecht gebouw in Antwerpen als onthaal.

Nu dit jaar in mei ben ik op pensioen, nooit zal ik die mooie momenten op GM vergeten alsook de vriendschap daar.

 

UP Hugo Veraart

In 1973 begonnen als puntlasser en daarna via plaatslagerij, tussendoor 4 jaar in de Parts-afdeling, dan in ‘93 doorgegroeid
naar kwaliteitszorg. Eerst als puntlascontroleur dan meettechnieker (TV) en vervolgens assistent Quality Engineer voor Body
shop en later ook voor Press Shop.
Na 37 jaar heb ik GM verlaten, voor de sluiting, en dan Quality Assurance verantwoordelijke begonnen bij CofelyFabricom in Aartselaar.
UP Rudy Vanden Kieboom
 
Ben in januari 1976 begonnen in den trim voor plaatsen van deurstrips daarna meerdere jobs in de sectie gedaan en zo
"repairman" geworden. Via GM technicusplan in onderhoud begonnen in de hard trim. Laatste jaren in weekendploeg van
Press shop gestaan voor 3-D meetbank.
In 2007 vertrokken en nu via Fabricom op kerncentrale van Doel. Denk nog dikwijls aan mooie tijd op GM, ging met plezier werken.

 
UP
John Jansen

Ben begonnen op GM in october 1968  in Hard trim tot 1990 . Daarna bij receiving inspektie . Met brugpensioen in 1997 .

 
Groeten aan allen die me nog kennen .

 

UP Ronny Deben
 
Ik ben in februari 1984 begonnen in Body in shop als tangeman in atelier onder Jos Nijs zijnen bureau, dan side frames robotlijnen,
Vanaf 1992 naar weekendploeg onderhoud eerst als TV T 92 vloeren, dan TV stage 2, nadien na reorganisatie body 4 jaar weekend
perserij en toen ook daar weer gereorganiseerd werd mijn laatste jaren TV onderhoud assemblage.
In totaal 26 jaar dus.
Bij GM in juni 2010 op brugpensioen gegaan, maar wegens te veel technische kennis en pesterijen VDAB dan toch maar terug
een job gezocht.
In februari 2011 begonnen bij Continental Mechelen, waar ABS en andere elektromechanische snufjes ontwikkeld en vervaardigd
worden voor (weer) de autoindustrie. Heel tof, zelfs met enkele ex GM collega's, met 5 ex Gm in het weekend daar bezig.
Nu wordt ik zelfs na amper 1.5 jaar daar voor een paar maand naar zusterbedrijf in Morganton (VS) uitgezonden voor ondersteuning.
Dus na GM en brugpensioen, toch onverwachts nieuwe uitdagingen.

 

 

UP

 

Isidoor Verhagen

Ik ben op Opel begonnen 1967 en ben met vervroegd pensioen gegaan in 1998.
IK heb in 1969 de pre foreman cursus met succes volbracht. Ik ben dan foreman geweest eerst in onderhoud
paint shop en geëindigd bij productie dachbordlijn.
En geniet nu van een goed pensioen.

 

 

UP

 

Michel Janssen

 

Ik ben begonnen bij GM op 23 November 1990 , 5 jaar cockpit , 2 jaar chassis 2 , terug naar cockpitlijn voor 7 jaar ,
in 19 september 2004 naar de presshop gegaan en daar gestopt in 2010. 

 

UP

 

Jean Pierre Verhoeven

1979 tot 2007 eerst begonnen in soft trim dan de trim op lijn 4 bekleding van de deursteil .
In 2007 opgestapt en in eigen gemeente begonnen bij een aluminium lakkerij (poeder).

 

 

UP

 

Kurt Meersman

Van Januari 1989 tot 2010
 
10 jaar cockpit X - ploeg
10 jaar deuren X - ploeg
2   jaar body - zuid heftruck Y - ploeg

 

 

UP

 

Heidi Rogiers & Stefan Peeters

Samen in 2004 in de Y ploeg, in 2006 samen in de Z-ploeg.

 

UP

 

Frans Van Den Bulck

Ben in Maart 1970 begonnen in de radiator manufacturing, daarna trim aan het glas onder Gilbert Vennekens.
In 1988 naar plant 2 in de cockpit module. Alles samen 35 jaar in dienst.

 

UP

 

Willy Neefs

Woonachtig te Wuustwezel, ben destijds begonnen op den Opel in 1976, een heel warme zomer, in de Body en heb daar gestaan tot 1981 toen naar de trim, nadat ik een jaar had thuisgezeten na een wegongeval, in de trim eerst uitbouw deuren, daarna aan de deurlijnen tot aan m'n brugpensioen op 06/12/2003, ik probeer er zoveel mogelijk van te genieten aan t'zeeke, 1 minpuntje, ik moet momenteel alleen door het leven daar ik m'n vrouwke Rita na 39 jaar huwelijk verleden jaar op 28 september heb moeten afgeven, aan iedereen de groeten die me nog kennen of herkennen.

 

UP

 

Jan Mariën

Ik ben op GM begonnen in april 1972 in de paint undercoat , ben er nog jaren aflosser geweest dan verhuist naar de nieuwe paint, onze Foreman was de Marcel Janssens, ook nog in de poolgroep gestaan om de afwezigen te vervangen zodoende dat ik vele jobs heb gedaan in de paint, de laatste jaren in de spotrepair was daar een toffe bende in 2001 verplicht gestopt spijtig genoeg, met medische problemen weggegaan op medisch plan, nog een jaartje en dan op pensioen.

 

UP

 

Jean Druez

Van 1957 tot 1988

 

UP

 

Jenny De Laet

Begonnen in februari 1979.

 

UP

 

Bert Lejeune

Begonnen op plant 1 de schoonste tijd en dan vertrokken naar plant 2.
'k Heb zowat overal gestaan maar heb het toch 30 jaar volgehouden ben dan op brugpensioen gegaan en heb er nog geen spijt van gehad.

(Bert is overleden op 2 april 2018 op 65-jarige leeftijd)

 

UP

 

Frank Leunens

Begonnen in den trim ---->5/5/1975, gestopt in onderbody IKZ / Ultrasoon --> 5/5/2010 .

 

UP

 

Francois Driesen.

 

Ik ben bij Opel begonnen op 22.08.1967. Op pre pensioen  op 01.05.1994
Begin periode op de HARD TRIM aan de lijn in sectie 1735, mijn eerste job was de stuurblokken plaatsen.
Alle jobs geleerd in deze sectie en dan naar de merry go round samenstelling sturen, de mast jakets bekleed aan een speciaal machien.
dan heb ik enkele maanden aflosser geweest in sectie 1735. Ondertussen ander foreman Sam Somers. In 1972 foremen school gevogld 10 weken en geslaagt. Dan naar sectie 1757 als leadinghand bij foreman Bert Van Achter. In 1976 tot foreman benoemd in dezelfde sectie.Repair sectie van de hard trim. Tenslotte in 1990 overgeplaats naar de deurmodule sectie 1751. Daar gebleven tot 1994 pre pensioen.

 

 

UP

 

Maurits Camberlin
 
In 1970 begonnen in onderhoud paint-shop plant 2 in 3ploegen, daarna in Elpo onderhoudsdienst continue dienst, daarna weekend ploeg paint-shop processing, op 52 jaar in 2000 op soort brugpensioen, nu officieel op pensioen.

 

UP Johan Fransen
 

Ik heb bij GM gewerkt van '77 tot '87, ik stond eerst bij de Fons ( Foreman - achternaam ben ik kwijt), daarna de sectie ernaast bij Ronny Smets en Tuur Henrion aan het glas (Ronny: ik ben dus WEL weggeraakt van GM). Ik ben in '87 vertrokken naar  Glaverbel in Mol en werk intussen 20 jaar bij SCK-CEN (Studiecentrum voor Kernenergie) eveneens in Mol

 
bijgevoegde foto nu - vroeger (misschien kent Ronny mij nog wel?)
UP Paul Nobels

 

34 dienst Jaren bij Opel Antwerpen plant 2.

Begonnen in de bodyshop  als  spotter in de put, daarna doorgestroomd als  lassen/  brazerder. Bij SH Michel mister proper

Dan als deurenfitter verder gedaan bij SH den Boer.

Vandaar naar de naftbakken "SH Rosse Pol" zoals ze zeggen gegaan.

Prachtig tijd daar gehad, wel 10 uur werken, maar veel lekker gegeten, eitjes met spek als ontbijt mmmmmmmm.

Dan een examen gedaan voor inspectie spot controleur(SH André) , verder gebracht tot meetechnieker.

Als TV man verkozen geworden (SH Marc Doms) en nu op welverdiend brugpensioen vanaf 01/04/2008.

Nog geen dag spijt gehad om dit aan te nemen.

Nog veel plezier daar op den opel.

 

UP
Frank De Boyser

 

Begonnen 02-januari-1979 op pl.1 bij onderhoud gebouwen als loodgieter. Na de sluiting van pl.1 begonnen op den 2 bij MM,het latere GMASB (Ge Moet Allemaal Samen Buiten), dat was de grap maar later de harde realiteit. In 2008 na 29,5 jaren dienst waarvan vele met plezier, geweldige collega's en veel lol vertrokken met de buy-out.

 

UP Ludwig Hagens

Ik ben in 1975 op plant 2 begonnen aan de lijn, de paardenmolen, dan 2 jaar naar den troep, in 1977 terug begonnen op plant 1 bij fabrieksbeveiliging, na 2 jaar naar onderhoud gegaan in 1988 terug naar plant 2, onderbouw en in 1991 naar weekend ploeg en het fabriek verlaten in 2008.

UP
Guy Bracke
 
Na een jaartje in binnenhuisversiering gewerkt te hebben en mijn legerdienst ben ik gestart bij G.M.
 
Werkzaam van 23 Februari 1976 op Opel GM Belgium, gestart aan de deurenlijn toen ze nog aan de wagen waren, daarna deur modules waar ik ook nog een jaartje repair heb gedaan en dan meeverhuist naar de deur modules aan de aparte lijn.
 
In 1996 in kwaliteitszorg gerold, eerst antitheft,antidiefstal daarna immo,antitheft even T.V. en daarna cockpit,fittingen,trim,chassis om te eindigen met trim en chassis.
 
Op brugpensioen vanaf 06 Juli 2008, waarik nog lang van hoop te genieten.

 

UP René Rooman

Begonnen bij PMC in 1970 als Linefeeder Body Shop. Leading Hand geworden in 1972 bij de vorkliftvoerders. Bij GMASB Sectiehoofd benoemd in 1999. Afgezwaaid bij GMASB in 2002.

UP Swa Verstraelen

Ik heb 1 jaar in de soft trim gestaan en 17 jaar fabrieksbeveiliging nu in pensioen.

UP Danny Smets

Begonnen op plant 1 op 26 april 1976.
In ''t park' aan de sloten dan verder aan verschillende jobs doorlopen (aflosser daarna repairman) tot de nieuwe paintshop (de plafonds)
In 1985 overgestapt naar de dienst fabrieksbeveiliging tot 1988 emigratie naar plant 2.
Van 1988 t/m 11 maart 2008 fabrieksbeveiliging.
Vanaf 12 maart 2008 op brugpensioen.

UP Mon Lantermann

Gestart in 1977 bij fabrieksbeveiliging team 3 en op pre pensioen als fabrieksbeveiliger team 3 in 2002

UP Koen Geeraerts

ik heb 27 jaar bij Opel gewerkt.
Ik ben begonnen op plant 2 in den trim Y-ploeg.
Ik heb nog op plant 1 gestaan en op het laatst was ik TV op trim 1 X-ploeg.

Ik ben nu op brugpensioen sinds 2008.

UP
Patrick Van Geyt

Begonnen in 1979. Ex soft-trim, ex hard-trim, ex car-final.

TV geweest op trim 2 (Z-ploeg), dan naar Pilot.
Nu, wegens geen nieuwe modellen, ingedeeld bij het CORE-team.
UP
Ik, Jacques Verlooy hier samen met mijn ex-collega Jef De Bie tijdens oudejaarsavond.
Wij werkten samen in het meetcentrum van de Bodyshop, en zijn eind 2003 samen op brugpensioen gegaan , beide met meer 35 jaar dienst.
UP

Hendrik.Verreydt

Hallo allen, 22 juli 2008 zal geschiedenis zijn voor mij want mijn laatste dag is aangebroken op GM. Alles begon in 78' aan de band in den Body  zoals ze dat vroeger zijde. Onder de vleugels van Rudi Kegels mijn eerste foreman, kreeg ik een spotmachien of drie in mijn handen en daar waren we vertrokken, toen kregen we een hele week om te trainen. In 81' of 82' ben ik dan vertrokken naar den onderbody onder de vleugels van Robert Van Hooidonck waar de nieuwe Ascona gemaakt werd. Daar heb ik het dan uitgehouden tot 98' waar ik zowat de ganse fabriek leren kennen heb (da was werken) op basis van uitlenen. In 98' werd ik dan ingeschakeld onder de vleugels van Roger Mets voor de nieuwe vectra vloeren (foto) terug in de body. ik startte er vlug als TV waar ik dan mee als laatste uitgebold ben. Eind 2001 werden we dan terug naar de nieuwe Astra geroepen. In 2002 werd er een nieuwe reorganisatie gedaan van jobs, waar ik dan belande bij mijn huidig SH Frank De Wachter waar ik tot nu mooie jaren gekend heb, hem vervangen was zeker geen sinecure.Zo dit was mijn carrière bij Opel Belgium in het kort.  Zij die mij dierbaar waren en zij die het ondertussen niet gehaald hebben en zij die op rust zijn kortom allemaal waar ik mee gewerkt heb, wil ik alvast bedanken voor de prettige samenwerking in al die jaren en mogen wij hopen voor diegene die achterblijven er ook nog een mooie toekomst is weggelegd. Ikzelf ga mij niet vervelen op mijn pc en de buurtwerking waar ik als secretaris dienst doen. En af en toe een lekker saunaatje meepikken als ik mag van mijn chef. Verder is er ook een beetje huisman weggelegd voor mij. De werklijstjes zullen klaar liggen. Als we elkaar tegen komen dan gaan we zeker een glas drinken, of zeker bij mij thuis welkom.

UP

Eddy Van Uffelen

 

In 1976 gestart op GM
Eerst begonnen als lijnarbeider en stilaan opgewerkt naar repair. Na de sluiting van plant 1 mee over gegaan naar plant 2. Na 10 jaar het geluk gehad om sektiehoofd te worden en 10 jaar later op brugpensioen. Na 32 jaar heb ik er heel veel vrienden achtergelaten. Nu zonder werk veel tijd tekort. Groeten aan alle GM-medewerkers

UP Freddy Van Dyck
 


Paint-shop (spot-rep.), Na 34 jaar dienst bij Opel eindelijk met rust, onder het motto: Genieten en relaxen !

UP

Stan Maes

Werkte op G.M van 1968tot 1995

UP

Hugo Lunders

 

Ik ben begonnen in 1981 op plant 2  en voor mijn legerdienst in de car-final waar ik 3 jaar uitlaten heb gehangen aan Ascona's en Kadet's, in 1985 ben ik dan in onderhoud geraakt in den "Onderbouw" waar ik aan de vloerstraten stond, side-frame's en de laatste jaren "stage2"in den body. In 2007 vertrokken met de reorganisatie en begonnen bij Daf-trucks waar ik na 18 maanden mee buiten gevlogen ben ook door reorganisatie. Nu tewerkgesteld bij Eandis als sterkstroomtechnieker in den dag.

UP

Guy De Jongh

 

Begonnen op 02/01/1979 in den body plant 1, in 1980 overgestapt naar " den tool " en der gebleven tot 1995 dan naar de press shop gegaan naar  " tool & die ", gestopt  01/10/2007

 

 

 

UP

 

Jorge Fernandez

 

Ik ben op plant 1 als plaatslager begonnen in maart van 1979. Na de emigratie naar plant 2 verhuist als plaatslager na 15 jaar daarna fitter van deuren en motorkap, kofferdeksels daar was ik 5 jaar. Daarna car final fitter (deuren-motorkap-kofferdeksel). Nadien als inspector in de paint na wissel ploeg bij de nacht en daarna TV bij care lijn en repair comfirmation, en nu terug in de dag ploeg als TV van care lijn. Nu sta ik op dit moment in de y ploeg in Opel GM Belgium die nu in 2009 nog operationeel is. Ik heb op het moment in mijn Opel carrière 31 jaar bezig in dienst.

UP

Eric Verbocht

 

Ik ben Eric Verbocht, begonnen in 1978 op plant 1 (oude drop, laatste kadett met achterwiel aandrijving mee afgewerkt, de ascona en de manta ) , in 1988 de poort mee dichtgedaan, en toen naar plant 2 (carfinal, Family 2, orderly pick en nu vorkliftbestuurder overlaad magazijn west). Samen met men broers, tweeling Dirk & Patrick, ook vorkliftbestuurders, hebben we al heel wat Opelervaring opgedaan en hopen dat hier de poort WAGENwijd mag open blijven, groetjes van den smalle.

UP

Ronald Van Roy

 

Start GM januari 1979 , plant 1 (pistoolschilder 1e lak). Brugpensioenregeling op 01/11/2007  (Sectiehoofd top-coats X-pl )

UP
Jos Akkermans

 

Geboren 20/10/1956. Begonnen op 13 februari 1978 en op brugpensioen op 13 februari 2008.
UP Isidoor (Door) Maes


In dienst van  1979 tot 2007 ,Bodyshop en  Paintshop.Eerst in B-ploeg dan X-ploeg.Aanwezig geweest in Moistsanding en Repair. Op de repairlijn gewerkt met ons Maria,de Frank, de Camar en de Gunar,veel lol.Groetjes den Door.

UP

Swakke Storms

 

Ik heb 29 jaar in de keuken gestaan eerst 10 jaar op plant 1 de rest op plant 2 nu nog alleen kleinkinderen en bloemekes.

UP

Chris Kaldunski
 
Laatste jaren Power plant A ploeg, 1 dag op brugpensioen geweest... nov 2007. Sindsdien Aquafin bij onderzoek & productontwikkeling... zelf gezochte job
UP

Antoine Neefs

 

Ik ben Antoine Neefs, maar op de fabriek stond ik bekend als “den Toon”. In 1972 ben ik begonnen in den trim, en 15 jaar later ben ik naar den traffic gegaan tot dat die 2 jaar later overgenomen werd door Hessenatie. Daarna naar het west magazijn gegaan als ontvangst nazichter (checker). Dus na 36 jaar hard werken bij den Opel ben ik in 2008 met brugpensioen gegaan, waar ik nu volop van het genieten ben, en hopelijk blijft dat zo nog een tijdje.

UP

Bert

Ex mede”werker” van den opel in den dienst van de instrumenten. Nu werkzaam bij de varkens als plant eng.

 

 

 

UP

 

 

Ludo Van Noten

 

Ik ben bij gm begonnen in1979 op plant 1 aan het glas. Dan  naar plant 2 gegaan aan de servo sturen en de deuren in hangen. Daarna TV aan de deur modules ,en zo terecht gekomenc aan de  cockpits als TV. Daar ben ik op pre pensioen gegaan met 28jaar dienst. Eindelijk.

UP

Walter Bonte

 

In dienst als loodgieter januari 1974 bij onderhoud gebouwen Plant 1, dan 5 jaar in de Motteballenploeg op Pl1, vervolgens naar Pl 2 bij de CTD. Brugpensioen op 31 december 1998. En nu op pensioen.

 

UP

Gùnther Sùss

 

Hier een kleine levensloop van de 34  Opel jaren, mijn naam is Gùnther Sùss ben op 1 Oktober 1975 op Plant 2 in de Body shop als puntlasser begonnen,dan ben ik naar de Onderbouw (Vloerenstraat) verhuist, einde 1990 ben ik bij MM begonnen,en later bij GMASB  waar ik in 2008 op brugpension gegaan ben ,hier bij aan alle werkmakkers die mij nog kennen de groetjes van Suske (den Duits). 

UP

Edgard Gielis

 

Ik ben op 27 september 1976 begonnen op plant 2 aan het glas. In 1980 ben ik verhuisd naar de kofferstrips, handremmen, enz.
In 1989 bij foreman Louis Mannaerts, waar ik TV werd bij de Safety Belts, zowel bij foreman Johan van Rompaey en Julien Noels enz. tot 18 januari 2008. Ik heb heel mijn carrière bij Opel in de A & X Ploeg gestaan. Na 31 jaar GM ben ik nu op brugpensioen.

UP

Leo Voorspoels

 

Begonnen op G.M. in 1976 in de soft-trim,het volledig afwerken van de deuren ( vlak voor de Paardemolen ). Daarna mee verhuisd naar de Deurmodules ( die blauwe automatische karretjes ). Van daar naar de CH 2 ( Merry-go-round ) en TV geworden. Meegedaan aan een test als Repairmecanieker. Geslaagd en naar de Trimrepair.Dan overgestapt naar het Monitoringteam ( bewaken van boutverschroevingen) Daarna overgestapt naar het Mutilationteam ( kontrole, opsporen en vermijden van verfbeschadegingen tijdens de produktie ) Op brugpensioen van 11/11/2007

UP

Pauwels Marc

 

Begonnen september 1979 - buy-out 2008. Begonnen Plant -1 afdeling "overhead" , examens meegedaan en verdere loopbaan in HR-repair. Nu terug aan de slag na opleiding heftruckchauffeur in Makro Sint-Pieters-Leeuw.

UP

Marcel Lauwers

 

Op 21 augustus 1972 is mijn loopbaan gestart bij het toenmalige GMC plant 2, in den Body shop (in ’t bos). Vijf jaar in de zetelmakerij gewerkt, door een reorganisatie terug naar den Body, daar TV geworden in de Hang On parts RH deurcellen tot einde loopbaan op 23-6- 2008

 

 

 

UP

 

 

Dictus Jozef

 

Ik ben begonnen bij GM in 1978 op plant 1 bij radiatoren fabriek, 6 maanden later ben ik in assemblage gestart daar heb ik gestaan tot 1988 het jaar dat plant 1 de deuren moest sluiten en ben ik verhuist naar plant 2 waar ik gestart ben aan motoreninbouw (het gekende merrie go round) dan ben ik naar assemblage gegaan en verschillende operaties uitgevoerd tot de nacht ploeg werd gestart daar heb ik op getekend en heb ik 10 volle jaren en met plezier de nacht shift gedaan en waar ik nog spijt van heb dat de nachtploeg weg is. Nu sta ik op dit moment in de y ploeg in Opel GM Belgium die nu in 2009 nog operationeel is. Ik heb op het moment in mijn Opel carrière 31 jaar dienst.

UP

Paul De Noël

 

Ik ben op 8 Januari 1979 bij GM  op plant 1aan de motoren lijn. In 1988 naar plant 2 verhuist naar de mororen inbouw (merrie go round)waar ik TV ben geworden. In 1992 naar de roltest verhuist een jaar geen TV geweest. Tot we 1993 alle terug bij kwaliteitszorg ingedeeld werden, dan terug TV geworden van roltest. Met als bij naam Pol van de rol. Van 1 januari 2003 Hubert Halans zijn taak overgenomen als TV, van de beste groep van mensen bij het IKZ Team tot 3 maart 2008 buy out aanvaard.

 

UP

Domenica Germinario

Ik ben in1987 begonnen in soft -trim daarna in de trim ,daarna final en nu kwaliteitzorg.

UP

Walter Gastmans

 

Hallo ik ben Walter Gastmans en heb 34 jaar op G.M gewerkt, ik ben gestart in de Bodyshop als punt lasser. Om daarna in '74 naar Fabrieksbeveiliging over te gaan. Daarna ben ik bij PMC begonnen als heftruck chauffeur. Ik ben nu bijna 10 jaar met brugpensioen. Mijn vrouw Christiaene Verheyen heeft ook 19 jaar op G.M gewerkt,in de Touch up Car final. Onze zonen zijn beide nog actief bij GMASB.

UP

Frieda De Roeck

 

Begonnen in  augustus 1990, X ploeg, en dan op Trim 1, 2, 3, en 4 gewerkt sinds juni 2008 gelukkig op brugpensioen samen met mijn man Jeroom Ceulemans.

UP

Erik Schols

 

38 jaar bij Opel gewerkt,begindatum 25-01-1971 en officieel op brugpensioen vanaf 01-01-2009. Heb verschillende jobs gedaan in die 38 jaar, begonnen in car final, dan op de vorklift , met de vrachtwagen van Opel naar Duitsland en plant 1 gereden, als machinist/rangeerder bij de treinen en de laatste jaren als magazijnier in het gereedschaps en onderhoudsmagazijn in de oude paintshop.

UP

Jan Verguts

 

Begonnen op plant 1 in februari 1969.  De eerste 8 jaar heb ik lijnwerk gedaan als plaatslager,daarna repair plaatslager. Toen moesten we naar plant 2 en ben daar met mijn oude job als repair plaatslager (vuile hoek)verder gegaan,tot 1999.Ben dan op 52 jaar met brugpensioen gegaan.

 

 

UP

 

Rachida Heylen

 

Ben op 27 november 1989 begonnen in sectie 2511 in de A ploeg (huidige chassis 1). Dan naar Fam 2 in 1997 als teamvertegenwoordiger. Daarna werd het EDU , Daarna O.P. tot alle jobs naar Hessenatie gegaan zijn. Nu sinds augustus 2008 TV in het west magazijn .

UP

Ludo Provinciael

 

Mijn loopbaan bij 'den Opel'.
Begonnen op 2-10-1972, juist voor ik 20 jaar werd, in de toenmalige Hard -Trim en gestopt als TV GMASB Andon Body-Shop Zuid op 15-2-2008, iets ouder dan 55.  Dus het is genoeg geweest.
UP

Rudy Puttenaers

Ik heb 36 jaar gewerkt bij Opel Belgium te Antwerpen. In 1972 ben ik begonnen als lijnarbeider aan de afdeling cockpits en ben geëindigd bij de inspectie Z-ploeg. Sinds juni 2008 ben ik op brugpensioen, en geniet volop van het leven.

UP

Chris Bollaert

 

In dienst bij GM van 1970 tot 2007 , alles samen  42 jaar gewerkt en nu op rustpensioen.

UP

Sharon De Clercq

 

Ik werk sinds juli 1997 bij Opel aan chassis 3 en dan van januari 1999 bij GMASB materiaal brengen aan de lijn met de vorklift en dan sinds kort op receiving 2.

UP

Marc Stark

 

Heb gewerkt op den Opel van 1988 tot 2000, het meeste op lijn 1 trim1. Werk sinds 2000 bij stellingbouw Travrydro

 

UP

Andre Smets

 

Ik ben op plant1 begonnen in1971 aan glasinbouw dan naar plant 2 verhuist ook aan glasinbouw. Ik heb altijd in B ploeg gestaan, januari 2008 op brugpensioen gegaan. Ik heb nog geen moment spijt gehad van mijn brugpensioen.

 

 

 

 

 

UP

 

 

 

Marc Cleutjens

 

Ik ben begonnen op 9/11/1970 in de sectie 2521 van Car final. Na zeven jaar bandwerk ben ik naar de Start-Up gegaan als hersteller.

In 1980 ben ik Leading hand geworden in de Fam II. Dit heb ik gedaan tot in 1997, dan ben ik voor de Engine Dress Up naar de pilot gegaan. In nov. 2003 ben ik op rust gestuurd... waar ik nu van geniet.

UP

Andre Verschaeken

 

Van 26 april 1976 tot 16 februari 2004. 28 jaren GM met toffe medewerkers.

UP

Frank Tersago

 

Begonnen op GM in nov.1969 tot Feb.2008, ? 38 jaar op plant 2  in da Fabriekske! car- final, kwaliteitsinspector , Teamvertegenwoordiger Ik heb het allemaal gehad en overleeft , gelukkig ,maar nu  bruggepensioneerd. Wie kan dat nog ?

UP

Ronny Mans


Ik heb op plant 1 als plaatslager begonnen in 1978    ( Foreman M.Donkers). Dan als lasser van deuren (Ascona en Manta ) braseren eigenlijk (Foreman L.Torfs). Als we naar plant 2 verhuist zijn terug plaatslager (Forman G.Aerts) daarna fitter van deuren en motorkap, kofferdeksels. Daarna car final fitter (deuren-motorkap-kofferdeksel). Nadien als inspector in de trim 3 -4 –cockpits en daarna carfinal inspector (foreman Swa). Zo dat was in’t kort mijn carriére want in oktober 2007 heb ik de buyout aangenomen.

UP

Francois Meyvis

 

Ook een "smoeleke" van mij. Om het gemakkelijk te maken dezelfde foto als die op Facebook staat.

UP

Isabelle Roosendans,

 

Gestart op 13 september 1995 in Family 2 met als TV Rinus en foreman Fernand De Meyer, dan naar de nieuwe motorlijn gegaan in de fabriek met Luc Temmerman als foreman,(prachtige mens overigens), begonnen als TV gelijk met het nieuwe ploegensysteem op chassis 1, om dan na een jaartje terug te keren als TV  bij Luc Temmerman bij de moteurkes, afscheid genomen van Opel op 3 juni 2001 door de te grote afstand die ik steeds moest afleggen.(200 km per dag heen en terug) was niet echt combineerbaar met mijn gezin.

UP

John Flesh,

 

Ik ben bij Opel begonnen op plant 1 op 14 Maart 1977 in de panel shop als lood slijper waarvan enkele jaren als aflosser. Daarna deuren spotten - lassen en slijpen tot de migratie naar plant 2 in 1988. Daar heb ik in de body shop gestaan tot ik in 1989 naar de cockpits ben over gestapt en later daar team begeleider werd. Met de pilot van de nieuwe Astra heb ik dan geruime tijd in Duitsland gewerkt en in Antwerpen de training verzorgt van de 3 ploegen van de cockpits en ook repair mensen. Op 1 October van 2007 heb ik het bedrijf verlaten via buy out. Langs deze weg doe ik de groeten aan alle toffe mensen die ik in mijn Opel tijd heb leren kennen.

 

 

 

UP

 

 

Ronny Jonckers,

 

Begonnen op 4 januaril 1976 op plant 1 als slijper en boorder, Op plant 2 kon je mij vinden op Stage2-Toy-Tab X ploeg. (Body Shop) Op brugpensioen gegaan op plant 2 op 21 juni 2008.

UP

Gustaaf Peeters

 

Ben begingen te werken  op 28-10-1981 in de hard trim en daarna aan de deurmodule, heb de laatste jaren in GMASB gestaan aan pedaals en in brugpensioen gegaan op 13 februari 2008, bijnaam Stafke.
UP

Carl Engelen,

 

31/03/1948, Brugpensioen, In dienst van april 1975 tot oktober 2007, 32 jaar Body Shop, TV Stage2-Toy-Tab y ploeg.

UP

Paul Van Wezenbeeck,

 

Bij GM van 04-10-1976 tot 01-10-2007, dan Buy out, Ex TV Family 2, Ex TV Bandenmachine, Pilot medewerker motoren & Twin-Top, Ex TV Twin Top lijn.

UP

Troonbeeckx Walter

 

Nu nog alleen interesse in mijn website met muziek en dvd( www.wallys.be), maar in de dag heel veel gaan vissen zowel op zee als op de forel.

UP

Willy Joossen,

 

In dienst, 11/1976, begonnen aan de Final lijn toen die nog aan de Medical lag, in 1981 naar Family waar ik in 1996 TV ben geworden in de A ploeg, dan naar motorlijn 1 in de X ploeg, en in 1999 naar de Z ploeg, in 2003/2004 Pilot gedaan voor de Astra A3300, daarna terug naar Z ploeg, in december 2007 mijn C4 gekregen, daarna nog een 1/2 jaar in de tewerkstellingscel en op 1 juli 2008 in brugpensioen.

UP

Luc Weemaes,

 

Ex TV Final 1 Z ploeg van 1998 tot 2008

 

 

 

 

UP

 

 

Willemen Eddy

 

Ik heb 35 jaar gewerkt bij Opel Belgium, mijn laatste job was bij inspectie roltest. Ik doe iedereen de groeten.

UP

Marc Bracke
UP

Theo Pouwelse,

 

Y-ploeg, van 21 september 1981 / 13 juni 2008

UP

Patrick Goffa,

 

ex TV orderly pick logistiek,begonnen aan de lijn in de oude paint shop (plant 2) als waterslisser, in dienst van 15/03/1976, uit dienst van 23/06/2008, (brugpensioen).

UP

Alfred Desayere,

 

Ik heb 32 jaar bij Opel gewerkt, begonnen als lijnarbeider in 1976 en gestopt bij inspectie aan de rol.

UP

Raymond (Mon) Vanobbergh,

 

TV assembly Repair. Brugpensioen sinds juni 2008

 

 

UP

 

 

Ludo Van Litsenborg

UP

 

Ronny

UP

Jeroom Ceulemans,

 

Op 29 maart 1976 begonnen op plant 2, 14 jaar in de zetelmakerij, 5 jaar puntlassser in body-shop, 4 jaar kwaliteitsinspector, 10 jaar TV kwaliteitszorg waarvan laatste 2 jaar vervangend sectiehoofd kwaliteitszorg. v.a. 23 juni 2009 gelukkig bruggepensioneerd

UP

Robert Boons,

 

Meerhout.

UP

Luc De Bruyne & TV Frank Demeyer,
 
Van de nacht van de loco.
UP

 

Marc Bosmans

UP

Ronny Vermeulen,

 

Car Final, In dienst van 1967 tot December 1998

UP

Rob De Loose,

 

Ik ben begonnen op 25/09/1972 bij GM in car- final merry go round tot 1981. Van '81 tot '92 Family 2. Van '92 tot '99 Roltest inspectie. Van jan.'99 tot einde maart 2008 IKZ inspectie. Nu dus op brugpensioen.
UP

Keith Curtis,

 

10 jaar plaatslager bodyshop. 22 jaar fabrieksbeveiliging

UP

Yvo Vissers,
 

Begonnen op 29 april 1976 en op9 januari 2008 gestopt. Altijd aan de motorenlijn "gewerkt."

UP

Hubert Halans,

 

Afdeling 7118 kloknr 6439. Even uitleg over mezelf, begonnen in onderhoud (body shop) op GM plant 1 op 18 augustus 1969.
In 1972 naar Repair als autoelektrieker. In 1974 naar Inspectie en in 1976 Leadinghand assembly. Bij inspectie gebleven tot mijn brugpensioen op 1 januari 2003 als TV van het IKZ team.

UP

Leon Joossen,

 

In dienst van 1969 tot 1987, begonnen als vrachtwagenbestuurder, dan de "foreman" school gedaan en Leading Hand geworden bij PMC, in 1987 op brugpensioen gegaan en in 1993 op pensioen.

UP

De Meyer Gerard,

 

Bij GM van 25/12/1976 tot 6/07/2008 en dan 6 maanden tewerkstellingscel tot 6/01/2009.
 

 

 

UP

 

 

Hilaire Stevens,

 

Ex LH air-tool en ex TV onderhoud assy. In dienst 15/03/1970 tot 1/12/1999 op brugpensioen.