In Memoriam

(Wenst u een overlijdensbericht plaatsen hier stuur de info naar webmaster@ex-gm.be aub, houd er rekening mee dat ik zonder toestemming van de familie niets kan plaatsen op de website)

 

 

De Heer Rik "Henri" Verhoeven

CONDOLEREN


Terug naar boven


De Heer Petrus "Jos" Giebens
(Jos stond in voor het onderhoud van de airtools)

CONDOLEREN


Terug naar boven


De Heer Eduard "Warre" Tielemans

CONDOLEREN



Terug naar boven


De Heer Julien "Jul" Vermylen
(Jul werkte bij GMASB als vorkliftvoerder)

CONDOLEREN



 

Terug naar boven


De Heer Ludo De Backer

CONDOLEREN


Terug naar boven


 

De Heer Hilair Verstraeten
(Hilair stond op de Project Controle)

CONDOLEREN


Terug naar boven


 

De Heer Walter Troonbeeckx

CONDOLEREN





Terug naar boven


De Heer Werner Bril
(Werner was in de jaren 70 vorklift chauffeur in het radiatoren magazijn op plant 1)

CONDOLEREN



Terug naar boven


De Heer Leo Stevens
(Leo heeft in de "Parts" op plant 1 gestaan)

CONDOLEREN


Terug naar boven


De Heer Dirk Gheldolf

CONDOLEREN





Terug naar boven


Mevrouw Ellen Jacobs
(Ellen reed de KANBAN toer)

CONDOLEREN

                      

Terug naar boven


De Heer Roger Van Dessel
(Roger was hoofdafgevaardigde voor het ACLVB)

CONDOLEREN


Terug naar boven


De Heer Marcel Smets
(Marcel is in 1955 gestart op plant I, hij was Foreman van de Kuisers & Schilders tot aan zijn pensioen in 1987)

CONDOLEREN



Terug naar boven


De Heer Karel Negers

CONDOLEREN


Terug naar boven


De Heer Louis Cox
(Louis heeft in de EDU gestaan)

CONDOLEREN


Terug naar boven


Mevrouw Nicole Van den Broeck
(Nicole heeft aan de deuren gestaan, ruiten insteken)

CONDOLEREN



Terug naar boven


De Heer Eddy Stof

(Eddy was foreman in de verfafdeling op plant 1 en plant 2. Eddy was ook lid van de GM biljartclub)

CONDOLEREN


Terug naar boven


De Heer Francois "Pol" De Cleen

CONDOLEREN


Terug naar boven


De Heer André Vergauwen
(André stond op plant 1 op Trim 1, na de mutatie naar Plant 2 is hij op pensioen gegaan)

CONDOLEREN


Terug naar boven


De Heer Raymond "Mon" Van Ham
(Mon is begonnen in 1968 op Plant 1 en was later tewerkgesteld als onderhoudsman in koetswerk weekendploeg tot aan zijn brugpensioen)

CONDOLEREN


Terug naar boven


De Heer Daniël Heyndrickx
(Daniël was in dienst bij GM van 1975 tot aan de sluiting in 2011)

CONDOLEREN



Terug naar boven


De Heer Willy "Wim" Neefs

CONDOLEREN


Terug naar boven


De Heer Walter Gastmans
(Walter is begonnen op GM als puntlasser in het bos… daarna watchman geworden, en dan de laatste jaren als vorkliftchauffeur gewerkt op Family 2. Hij heeft er 33 jaar gewerkt)

CONDOLEREN



Terug naar boven


De Heer Frans "Sus" Hoefkens
(Sus was ploegleider Veiligheid en Brandweer tot eind 1993)

CONDOLEREN


Terug naar boven


De Heer Constant "Stan" Janssens
(Stan stond op de OFTRA)

CONDOLEREN


Terug naar boven


De Heer Dirk De Grauwe
(Dirk heeft in de Family II, b ploeg gestaan)

CONDOLEREN
 

Terug naar boven


De Heer Willy De Jonghe
(Willy was eerst tewerkgesteld op Plant 1. Eerst in de Koetswerkafdeling en vervolgens in de Parts Warehouse.
Bij de overheveling van Plant 1 naar Plant 2 kwam hij even terecht in de afdeling Koetswerk waarna hij tewerkgesteld werd in het winkeltje voor het personeel)


CONDOLEREN
 



Terug naar boven


 

De Heer Gilbert Van Loon
(Gilbert heeft in de Tool gewerkt)

CONDOLEREN


Terug naar boven


De Heer Marcel Persoons
(Marcel heeft altijd op de boekhouding gewerkt, o.a. op pricing, budget, ledger, grootboek en belastingaangifte)

CONDOLEREN


 

Terug naar boven


De Heer Gerard Loef
(Gerard was kwaliteitscontroleur van afgewerkte auto’s. Hij is begonnen op 1 februari 1967. Eerst op  plant 1 en daarna op plant 2)
 

CONDOLEREN



Terug naar boven


De Heer Walter Siemons
(Walter was werkzaam eerst in bodyshop en nadien reciving inspectie.
Eerst in B-ploeg en nadien in Y-ploeg)


CONDOLEREN




 

Terug naar boven


Mevrouw Annie Van De Wouwer
(Annie was tewerkgesteld in de cafetaria zowel op plant 1 als op plant 2.
Zij heeft haar loopbaan aangevangen in 1970 en beeindigd in 2000)

CONDOLEREN


 

Terug naar boven


De Heer Nicola Maes
(Begonnen in 1963 op plant 1, hij heeft altijd in de repair gestaan daarna ook op plant 2.
In 1994 is hij op de leeftijd van 57 jaar op brugpensioen gegaan .
Anekdote :hij werd door zijn collega's "Mister Goldfinger" genoemd wegens zijn kunde, kennis en ervaring met het herstellen van auto's algemeen.
Hij heeft dan ook een mooi aandenken gekregen als hij op brugpensioen is gegaan van de collega's een hand met een gouden vinger)

CONDOLEREN



 

Terug naar boven


Mevrouw Rita Adams

CONDOLEREN


 

Terug naar boven


De Heer Julien Lornoy
(Julien heeft in de Pilot groep gestaan)

CONDOLEREN


Terug naar boven


De Heer Roland Bens
(Roland was o.a. foreman van de EDU)

CONDOLEREN


 

Terug naar boven


De Heer George (Jos) De Mont

(Georges was jarenlang Leading hand en TV in de receiving inspection B ploeg. Is blijven werken tot zijn 65. Had meer dan 45 jaren dienst.)



Terug naar boven


De Heer François Van Hove

 

Terug naar boven


 

De Heer Frans Vets
(Frans heeft op Plant 2 gewerkt in de stikkerij en nadien was hij elektronisch lasser)

CONDOLEREN



Terug naar boven


De Heer Robert (Bob) Keusters
(Bob was jarenlang werkzaam in de onderhoud, en "den airtool)

CONDOLEREN

Terug naar boven


De Heer Freddy (Fredje) Heirbaut

CONDOLEREN


Terug naar boven


 

De Heer Charel Van Herck
(Charel is foreman geweest op Plant 2 in productie in de Body Shop en later ook in den Underbody aan de J96 bodemstraat)

CONDOLEREN


Terug naar boven


De Heer Werner De Laet

CONDOLEREN


Terug naar boven


De Heer Dirk Geens
 

CONDOLEREN
 


Terug naar boven


De Heer Peter Schoepen

CONDOLEREN



Terug naar boven


De Heer Norbert "Bob" Gijs

CONDOLEREN

 

Terug naar boven


De Heer Jan Van de Ven
(Jan was deurenlasser aan de deurenstraat)

CONDOLEREN



Terug naar boven


De Heer Victor Mampaey
(Victor was foreman Car Final)

CONDOLEREN



Terug naar boven


De Heer Bruno Vekemans
(Bruno heeft in de Hard Trim gestaan)

CONDOLEREN



Terug naar boven


De Heer Rudie Moris
(Rudie heeft 35 jaar op GM gewerkt in de housekeeping ploeg)

CONDOLEREN



Terug naar boven


De Heer Ludo Kouwenbergh
(Ludo heeft aan de roltest gestaan)

CONDOLEREN



Terug naar boven


De Heer Eddy Van Boven

CONDOLEREN



Terug naar boven


De Heer Jos Van Genechten

Er is voor iedereen een mogelijkheid om de dienst te volgen via Livestream:
Dinsdag 13 april 2021 om 11 uur
https://iframe.dacast.com/b/156744/c/578217
Wachtwoord: 13042021A
Inloggen kan vanaf 10:50 uur

CONDOLEREN



Terug naar boven


De Heer Roger Peeters
(Roger was TV in de trim)

CONDOLEREN


Terug naar boven


De Heer Laurent Matthijs

CONDOLEREN


Terug naar boven


De Heer Ronny Broeckx
(Ronny was, zelfs tot na de sluiting van fabriek 2, meer dan 30 jaar werkzaam bij GM. Hij werkte in de manufacturing engineering van den Body Shop)

CONDOLEREN


Terug naar boven


De Heer Dirk Rousseeuw
(Dirk is zijn carrière bij Opel gestart als schoonmaker en geëindigd in de Body Shop.
Dirk was bij zijn collega's ook gekend onder de naam "de Rambo")

CONDOLEREN


Terug naar boven


De Heer Guy Van Geel
(Guy heeft in de cockpit area gestaan)

CONDOLEREN

Terug naar boven


De Heer Richard Bosman

CONDOLEREN

 


 

Terug naar boven


De Heer Robert Mardulier

CONDOLEREN


Terug naar boven


Mevrouw Heidi Ceulemans
(Heidi heeft gewerkt in de paintschop aan de sealingline)

CONDOLEREN




 

Terug naar boven


De Heer Edgard (Eddy) De Cock
(Eddy is gestart in 1955 bij Finance en is bij Sales Promotion geëindigd in 1989)
 

CONDOLEREN




Terug naar boven


De Heer Jan De Bruyn
(Jan stond in de onderhoud plant 2)

CONDOLEREN





 

Terug naar boven


De Heer Rudy Depret

CONDOLEREN



 

Terug naar boven


De Heer Herman Reynders

CONDOLEREN



 

Terug naar boven


De Heer Marcel Verbeuren

CONDOLEREN


Terug naar boven


Mevrouw Nina Van Goey
(Nina heeft nog op Chassis 2 gestaan)

CONDOLEREN



Terug naar boven


De Heer Luc Schoenmaekers
(Luc was jaren als Superintendent een monument in de koetswerkafdeling  (Body Shop) op plant I.
Luc heeft de samensmelting van de 2 fabrieken nog meegemaakt en heeft zijn loopbaan verder gezet in de koetswerkafdeling van plant 2 tot aan zijn pensioen)




Terug naar boven


De Heer Omer Debeer
(Omer was foreman onderhoud paint shop plant 2)

CONDOLEREN




Terug naar boven


De Heer Walter Landgoed
(Walter was werknemer bij Opel Antwerpen van 14 september 1970 t/m 12 december 1993, toen hij op brugpensioen ging (priknr. 2 4411 25222).
Hij was zijn hele loopbaan bij GM/Opel als leading hand werkzaam in de energiecentrale (power plant) op plant 2)

CONDOLEREN



Terug naar boven


De Heer René Beyers

CONDOLEREN




Terug naar boven


De Heer Alex de Prince

Geheel onverwachts hebben wij op 12 mei 2020 afscheid moeten nemen van mijn lieve echtgenoot en vader van Swapna en Ranjit, Alex de Prince.
De coronatijden zorgen ervoor dat ook afscheid nemen enkel in intieme kring kon. Hij werd op 15 mei gecremeerd

Alex heeft sinds 1978 op plant 1 gestaan, nadien verhuisd naar plant 2.
Hij stond bij de sealing en de paint. Heeft meegedraaid tot het gesloten was.
Als hij kon ging hij daar terug aan de slag. Dat vertelde hij steeds.

CONDOLEREN





Terug naar boven


De Heer Wilfried Matthijsens
(Wilfried was bediende bij productieplanning en lid van de GM pistoolclub)


Terug naar boven


De Heer Claude De Quick
(Claude was schilder bij CTD)

CONDOLEREN


Terug naar boven


De Heer Ronny Vermyle

CONDOLEREN


Terug naar boven


De Heer Albert Van Nyen
(Albert was leading in de hand heavy repair)

CONDOLEREN

De familie van Albert Van Nyen heeft gevraagd om de oud collega's er op te wijzen dat de afscheidsdienst,
door de beperkingen opgelegd door de regering i.v.m. het Coronavirus, enkel voor de naaste familieleden toegankelijk is.


Terug naar boven


De Heer Roger Van Geirt
(Roger was TV in Family 2 receiving)

CONDOLEREN

De familie van Roger Van Geirt heeft gevraagd om de oud collega's er op te wijzen dat de afscheidsdienst,
door de beperkingen opgelegd door de regering i.v.m. het Coronavirus, enkel voor de naaste familieleden toegankelijk is.


Terug naar boven


De Heer Karel De Borger
(Karel had jarenlange trouwe dienst als meestergast op de afdeling radiatoren van GM Antwerpen)

CONDOLEREN


 

Terug naar boven


De Heer Walter Van Deyck
(Walter was jaren sektiehoofd in Body Shop.
Hij heeft bij opel gewerkt van 1969 en is op pensioen gegaan in 1995)
 

CONDOLEREN
 



 

Terug naar boven


De Heer Eugène "Gène" Seur
(Gène heeft op plant 1 in de repair van de watertest gestaan)

CONDOLEREN
 




Terug naar boven


De Heer Georges (Jos) Lauwers
(Jos heeft gewerkt op Plant 1 en op Plant 2. Begonnen aan de assemblagelijn van Cadillac en Chevrolet,
daarna bij Salvage (Receiving Inspection) en vanaf begin jaren ’70 op Engineering Plant 2 tot aan zijn pensioen in 1991)

CONDOLEREN




Terug naar boven


De Heer Fons Cenens

CONDOLEREN



 

Terug naar boven


De Heer Hector Moortgat
(Hector heeft gewerkt op plant 1 en 2. Vele jaren ‘in de put’ gestaan aan de lijn,
een tijd bij engineering gewerkt en op het laatst als ‘Leading hand' bij Inspectie)

CONDOLEREN



Terug naar boven


De Heer Evarist Van Looy
(Evarist heeft 35 jaar als inspector gewerkt)

Condoleren


Terug naar boven


De Heer Hendrik (Rik) de Weert
(Rik werkte op de personeelsdienst als supervisor tot aan zijn pensioen in 1999)

Condoleren


Terug naar boven


De Heer Peter de Waard

Condoleren
 


Terug naar boven


De Heer Pierre Pirot

Condoleren


Terug naar boven


De Heer Marc Verschelden
(Marc was foreman van de energiecentrale Plant 2)

Condoleren


Terug naar boven


De Heer Frank Berghs
(Frank was superintendent operationele eenheid / onderhoud - Assemblage onderhoud - Afdeling19899)

Condoleren


Terug naar boven


De Heer Alfons Torfs
(Alfons heeft in de bodyshop gestaan, sectie 1111)

Condoleren


Terug naar boven


De Heer Benny Verbeeck
(Benny was TV in de metal finish)

Condoleren


Terug naar boven


De Heer Frank Reding
(Frank werkte in de onderbouw later vloerenassemblage weekend ploeg werkte 28 jaar bij Opel,
eerst plant 1 stage na stage begonnen op plant 2 werkte als technieker aan de robots enz.)

Condoleren


Terug naar boven


De Heer Roger Bryon
(Roger was sectiehoofd, foreman)

Condoleren




Terug naar boven


De Heer Louis Troukens
(Louis heeft in de soft trim en assemblage gestaan)

Condoleren


Terug naar boven


De Heer Dany Verschooren
(Dany heeft in de repair gestaan)

Condoleren


Terug naar boven


De Heer Paul Bruyndonckx
(Paul heeft zijn laatste jaren in de watertest gestaan in de A ploeg)

 Condoleren



De Heer Jozef Weemaes
(Jozef heeft in de tool gestaan)

Condoleren



De Heer Fons Badisco
 (Alfons heeft in de bodyshop gestaan en als laatste voor zijn pensioen bij inspectie)

Condoleren



De Heer Gustave "Staf" Helbig
(Staf was jaren lang bij fabrieksbeveiliging op Plant 1)

Condoleren



De Heer Leon Rochet

Condoleren




De Heer François "Swa" Sevenans
(Swa was meer dan 20 jaar één van de steunpilaren van de kwaliteits afdeling VPA plant 2)

Condoleren



De Heer Frans "Sooi" Huysmans

(Sooi vervoerde altijd de mensen met dat oranje busje van de laadparking naar het fabriek)

Condoleren



De Heer Louis Stuyts
(Louis was repairman Opel Belgium GM)

Condoleren




De Heer René Verreydt
(René heeft op plant 1 en 2 gewerkt tot 1988 en is toen op prepensioen gegaan.
Zijn laatste functie was superintendent garage en logistiek)

Condoleren



De Heer Frans Thijs

(Frans was foreman in Body shop afdeling Side panels)

Condoleren



De Heer Jos Nuyts
(Jos is begonnen in 1972 op plant 2 en ging op brugpensioen (als 52-jarige) in mei 2000.
Hij was actief als elektrotechnieker -mechanieker in de B-shift (3-ploegensysteem) in "den onderhoud" van de bodyshop.
Jos overleed na een slepende ziekte)

Condoleren



De Heer Marc De Roover
 
(Marc die jarenlang als clubeconoom, sportverantwoordelijke en als secretaris heeft deel uitgemaakt van het GM Club bestuur)

Condoleren



De Heer Patrick "Patje" Lippeveld

(Patje was inspector op car final in de Z-ploeg)

Condoleren




De Heer Etienne Van Riet
(Etienne is foreman geweest tot het laatste van plant 2 aan het einde van de carwasch lijn)

Condoleren



De Heer Gino Van Sanden
 
Condoleren



De Heer Jean Lombart
(Jean heeft bij GM gewerkt, eerst bij personeelsdienst en later bij public relations. Van 1947 tot 1982
Hij is vrijdag 21 december overleden in het rusthuis St. Lodewijk te 's Gravenwezel op 96-jarige leeftijd. Hij heeft tot zijn 95 jaar met een Opel gereden)
 

Condoleren
 



 


De Heer Robert (Berreke) Van Aerde
 (Robert stond vroeger in plaatslagerij bodyshop)

Condoleren



De Heer Andreas (André) Peeters

Op 18 december 2018 is Andreas Peeters (1773/22430) overleden.
Hij is rustig ingeslapen op de palliatieve afdeling St Camillus te Wilrijk.
Afscheid nemen van Andreas (André) kan op donderdag 27/12/18 om 10u15 in aula Chrysant,van het crematorium gelegen op de Jules Moretuslei 2 te Wilrijk.

Condoleren


De Heer Raymond Dewilde

Condoleren


 

 

De Heer Ronny Dupon
(Ronny heeft 30 jaar gewerkt bij Opel, zowel op plant 1 als plant 2, hij stond in paintshop maintenance)

Condoleren

Nu vrijdag om 14.00 word er een kleine dienst gehouden bij de urne, begrafenissen De Ridder in Hulst



 


De Heer Francois Thoen
(Op 27 November is Francois Thoen overleden.Hij werd geboren op 25 november 1944.
Hij was jarenlang voetballer bij Boom in eerste,tweede en derde klasse.
Zijn asse werd inintieme kring uitgestrooid op het kerkhof in Boom.
Hij was ook TV man in de car audit ,einde 1998 ging hij op brugpensioen)

Condoleren


De Heer René Thys
(René is op GM begonnen in 1952 en is in 1987 op pensioen gegaan na 35 jaar dienst.
De laatste jaren was hij er foreman van de audit qualiteitscontrole)

Condoleren




 


De Heer Romain Van Loon

Condoleren




 


De Heer Louis Pluijm



Condoleren



De Heer Marcel Van Driessche
(Marcel was foreman in de underbody, fuel tanks)

Condoleren


Terug naar boven


Vervolg In Memoriam klik HIER