(Wenst u een overlijdensbericht plaatsen hier stuur de info naar webmaster@ex-gm.be aub)
De Heer Ronny Broeckx
(Ronny was, zelfs tot na de sluiting van fabriek 2, meer dan
30 jaar werkzaam bij GM. Hij werkte in de manufacturing engineering van den Body
Shop)
De Heer Dirk Rousseeuw
(Dirk is zijn carrière bij Opel gestart als schoonmaker en
geëindigd in de Body Shop.
Dirk was bij zijn collega's ook gekend onder de naam "de Rambo")
De Heer Guy Van Geel
(Guy heeft in de cockpit area gestaan)
De Heer Richard Bosman
De Heer Robert Mardulier
Mevrouw Heidi Ceulemans
(Heidi heeft gewerkt in de paintschop aan de
sealingline)
De Heer Edgard (Eddy) De Cock
(Eddy is gestart in 1955 bij Finance en is bij Sales
Promotion geëindigd in 1989)
De Heer Jan De Bruyn
(Jan stond in de onderhoud plant 2)
De Heer Rudy Depret
De Heer Herman Reynders
De Heer Marcel Verbeuren
Mevrouw Nina Van Goey
(Nina heeft nog op Chassis 2 gestaan)
De Heer Luc Schoenmaekers
(Luc was jaren als Superintendent een monument in de
koetswerkafdeling (Body Shop) op plant I.
Luc heeft de samensmelting van de 2 fabrieken nog meegemaakt en heeft zijn
loopbaan verder gezet in de koetswerkafdeling van plant 2 tot aan zijn pensioen)
De Heer Omer Debeer
(Omer was foreman onderhoud paint shop plant 2)
De Heer Walter Landgoed
(Walter was werknemer bij Opel Antwerpen van 14
september 1970 t/m 12 december 1993, toen hij op brugpensioen ging (priknr. 2
4411 25222).
Hij was zijn hele loopbaan bij GM/Opel als leading hand werkzaam in de
energiecentrale (power plant) op plant 2)
CONDOLEREN
De Heer René Beyers
De Heer Alex de Prince
Geheel onverwachts hebben wij op 12 mei 2020 afscheid moeten
nemen van mijn lieve echtgenoot en vader van Swapna en Ranjit, Alex de Prince.
De coronatijden zorgen ervoor dat ook afscheid nemen enkel in intieme kring kon.
Hij werd op 15 mei gecremeerd
Alex heeft sinds 1978 op plant 1 gestaan, nadien verhuisd
naar plant 2.
Hij stond bij de sealing en de paint. Heeft meegedraaid tot het gesloten was.
Als hij kon ging hij daar terug aan de slag. Dat vertelde hij steeds.
De Heer Wilfried Matthijsens
(Wilfried was bediende bij productieplanning en lid
van de GM pistoolclub)
De Heer Claude De Quick
(Claude was schilder bij CTD)
De Heer Ronny Vermyle
De Heer Albert Van Nyen
(Albert was leading in de hand heavy repair)
De familie van Albert Van Nyen
heeft gevraagd om de oud collega's er op te wijzen dat de afscheidsdienst,
door de beperkingen opgelegd door de regering i.v.m. het Coronavirus, enkel voor
de naaste familieleden toegankelijk is.
De Heer Roger Van Geirt
(Roger was TV in Family 2 receiving)
De familie van Roger Van Geirt
heeft gevraagd om de oud collega's er op te wijzen dat de afscheidsdienst,
door de beperkingen opgelegd door de regering i.v.m. het Coronavirus, enkel voor
de naaste familieleden toegankelijk is.
De Heer Karel De Borger
(Karel had jarenlange trouwe dienst als meestergast op
de afdeling radiatoren van GM Antwerpen)
De Heer Walter Van Deyck
(Walter was jaren sektiehoofd in Body Shop.
Hij heeft bij opel gewerkt van 1969 en is op pensioen gegaan in 1995)
De Heer Eugène "Gène" Seur
(Gène heeft op plant 1 in de repair van de watertest
gestaan)
De Heer Georges (Jos) Lauwers
(Jos heeft gewerkt op Plant 1 en op Plant 2. Begonnen
aan de assemblagelijn van Cadillac en Chevrolet,
daarna bij Salvage (Receiving Inspection) en vanaf begin jaren ’70 op
Engineering Plant 2 tot aan zijn pensioen in 1991)
De Heer Fons Cenens
De Heer Hector Moortgat
(Hector heeft gewerkt op plant 1 en 2. Vele jaren ‘in
de put’ gestaan aan de lijn,
een tijd bij engineering gewerkt en op het laatst als ‘Leading hand' bij
Inspectie)
De Heer Evarist Van Looy
(Evarist heeft 35 jaar als inspector gewerkt)
De Heer Hendrik (Rik) de Weert
(Rik werkte op de personeelsdienst als supervisor tot
aan zijn pensioen in 1999)
De Heer Peter de Waard
De Heer Pierre Pirot
De Heer Marc Verschelden
(Marc was foreman van de energiecentrale Plant 2)
De Heer Frank Berghs
(Frank was superintendent operationele eenheid /
onderhoud - Assemblage onderhoud - Afdeling19899)
De Heer Alfons Torfs
(Alfons heeft in de bodyshop gestaan, sectie 1111)
De Heer Benny Verbeeck
(Benny was TV in de metal finish)
De Heer Frank Reding
(Frank werkte in de onderbouw later vloerenassemblage
weekend ploeg werkte 28 jaar bij Opel,
eerst plant 1 stage na stage begonnen op
plant 2 werkte als technieker aan de robots enz.)
De Heer Roger Bryon
(Roger was sectiehoofd, foreman)
De Heer Louis Troukens
(Louis heeft in de soft trim en assemblage gestaan)
De Heer Dany Verschooren
(Dany heeft in de repair gestaan)
De Heer Paul Bruyndonckx
(Paul heeft zijn laatste jaren in de watertest gestaan
in de A ploeg)
De Heer Jozef Weemaes
(Jozef heeft in de tool gestaan)
De Heer Fons Badisco
(Alfons heeft in de bodyshop gestaan en als
laatste voor zijn pensioen bij inspectie)
De Heer Gustave "Staf" Helbig
(Staf was jaren lang bij fabrieksbeveiliging op Plant 1)
De Heer Leon Rochet
De Heer François "Swa" Sevenans
(Swa was meer dan 20 jaar één van de steunpilaren van
de kwaliteits afdeling VPA plant 2)
De Heer Frans "Sooi" Huysmans
(Sooi vervoerde altijd de mensen met dat oranje busje van de laadparking naar het fabriek)
De Heer Louis Stuyts
(Louis was repairman Opel Belgium GM)
De Heer René Verreydt
(René heeft op plant 1 en 2 gewerkt tot 1988 en is
toen op prepensioen gegaan.
Zijn laatste functie was superintendent garage en logistiek)
De Heer Frans Thijs
(Frans was foreman in Body shop afdeling Side panels)
De Heer Jos Nuyts
(Jos is begonnen in 1972 op plant 2 en ging op
brugpensioen (als 52-jarige) in mei 2000.
Hij was actief als elektrotechnieker -mechanieker in de B-shift
(3-ploegensysteem) in "den onderhoud" van de bodyshop.
Jos overleed na een slepende ziekte)
De Heer Marc De Roover
(Marc die jarenlang als clubeconoom,
sportverantwoordelijke en als secretaris heeft deel uitgemaakt van het GM Club
bestuur)
De Heer Patrick "Patje" Lippeveld
(Patje was inspector op car final in de Z-ploeg)
De Heer Etienne Van Riet
(Etienne is foreman geweest tot het laatste van plant
2 aan het einde van de carwasch lijn)
De Heer Jean Lombart
(Jean heeft bij GM gewerkt, eerst bij personeelsdienst
en later bij public relations. Van 1947 tot 1982
Hij is vrijdag 21 december overleden in het rusthuis St. Lodewijk te 's
Gravenwezel op 96-jarige leeftijd. Hij heeft tot zijn 95 jaar met een Opel
gereden)
De Heer Robert (Berreke) Van Aerde
(Robert stond vroeger in plaatslagerij bodyshop)
De Heer Andreas (André) Peeters
Op 18 december 2018 is Andreas Peeters
(1773/22430) overleden.
Hij is rustig ingeslapen op de palliatieve afdeling St Camillus te Wilrijk.
Afscheid nemen van Andreas (André) kan op donderdag 27/12/18 om 10u15 in aula
Chrysant,van het crematorium gelegen op de Jules Moretuslei 2 te Wilrijk.
De Heer Ronny Dupon
(Ronny heeft 30 jaar gewerkt bij Opel, zowel op plant 1 als plant 2, hij stond
in paintshop maintenance)
Nu vrijdag om 14.00 word er een kleine dienst gehouden bij de urne, begrafenissen De Ridder in Hulst
De Heer Francois Thoen
(Op 27 November is Francois Thoen overleden.Hij werd
geboren op 25 november 1944.
Hij was jarenlang voetballer bij Boom in eerste,tweede en derde klasse.
Zijn asse werd inintieme kring uitgestrooid op het kerkhof in Boom.
Hij was ook TV man in de car audit ,einde 1998 ging hij op brugpensioen)
De Heer René Thys
(René is op GM begonnen in 1952 en is in 1987 op
pensioen gegaan na 35 jaar dienst.
De laatste jaren was hij er foreman van de audit qualiteitscontrole)
De Heer Romain Van Loon
De Heer Louis Pluijm
De Heer Marcel Van Driessche
(Marcel was foreman in de underbody, fuel tanks)
Vervolg In Memoriam klik HIER