Indien u wenst dat er een overlijdensbericht wordt geplaatst op de website gelieve dan mij te contacteren via webmaster@ex-gm.be.

Naar het rouwregister
 

 

De Heer Remi Scheers
(Remi heeft 35 jaren bij GM gewerkt.
Zijn laatste jaren was hij inspector final paint)


 

 

De Heer Ivan Vandereyken


 

 

De Heer Eddy Lodewijckx


 

 

De Heer Dirk Limbourg
(Dirk werkte als onderhoudsmedewerker (energiecentrale) zo’n 20 jaar bij Opel)




 

 

De Heer Jean-Pierre Verhoeven



 

 

De Heer Yvan Lepinoy
(Yvan heeft in de car final en de repair gestaan)



 

 

De heer Hugo Costermans
(Hugo heeft altijd bij de fabrieksbeveiliging gestaan)


 

 

De heer Luc Billiet





 

 

De heer Robert Buyck
(Robert "de Waal" is op plant 1 begonnen en heeft daarna op plant 2 altijd in de repair gestaan)



 

 

De heer Roger Sleeckx
(Roger was jarenlang chauffeur bij Public Relations, en tot aan zijn pensionnering actief op de onderdelenadministratie)



 

 

De heer Frans Joosen
(Frans was de laatste jaren op G M verantwoordelijk voor de wagens die van de lijn werden afgereden voor extra nazicht)



 

 

De heer Raphael Cortebeeck
(Raf werkte op de engineeringafdeling en was verantwoordelijk voor de inrichting van gebouwen en burelen.
Hij werkte meer dan 30 jaar bij GM en was met het allerlaatste team betrokken bij de afbouw van de fabriek in 2011)






 

 

De heer Paul Clappaert
(Paul was superintendant kwaliteitzorg koetswerk)


 

 

De heer Charles Thijssen
(Charles was foreman inspectie maar was heel veel in Duitsland)



 

 

De heer Michel Lindeman



 

 

De heer Pierre De Pooter
(Pierre was werkzaam als kok in de cafetaria van GM Plant 1 van 1968 tot en met 1988)



 

 

De heer Rik Verberckmoes
(Rik was Foreman Onderhoud Plant 2, Body Shop, Paint Shop)



 

 

De heer Paul Broothaers



 

 

De heer Henri "Harry" Goessens


 

 

De heer Leo Raeymaekers


Eventuele rouwbetuigingen kunnen aan Leo's echtgenote Ann doorgegeven worden via ann@lean-gysmaekers.be
 

 

De heer Viktor Hendrickx
(Victor is begonnen in het zogenaamde laskot (zetelframes) op plant 1.
Daarna naar PMC en later MM als vorkliftchauffeur, later ook nog TV man geweest)

 

 

De heer Marc Stockaer
(Marc heeft heel zijn carrière bij GM gewerkt tot hij in 2006 op brugpensioen is gegaan.
Hij heeft de grootste tijd daarvan in de Trim en op de Car Final gestaan)



 

 

De heer Paul Herremans
(Paul heeft zijn laatste jaren bij inspectie( b-shift) gewerkt tot hij op brugpensioen is gegaan)




 

 

De heer Michel De Smet
(Michel was sektiehoofd Metal Finish in Body Shop)



 

 

De heer Pierre Voorspools
(Pierre is begonnen in het begin van de jaren 70 bij de welding (laskot) Bodyshop.
Dan is hij overgegaan naar Industrial engeneering om dan uiteindelijk te belanden bij Manufactering engeneering.
Eerst als timer, nadien als planner van alle trimlijnen enz. enz.)
 



 

 

De heer André Janssens
(André was op brugpensioen sinds 2007 en stond de laatste jaren bij de autoruiten en speciale voertuigen. Hij werkte bij Opel vanaf de jaren ’70 en heeft 2 jaar lang gestreden tegen asbestkanker)



 

 

De heer Willy Lockefeer
(Willy was hoofdafgevaardigde/bedienden voor het ABVV)


 

 

De heer Stan Van den Bosch
 



 

 

De heer Frans Celis
(Frans heeft in de soft trim, zetelmakerij, en de paint gestaan)



 

 

De heer Ronald (Ronny) Bryon
(Ronny heeft in de onderhoud koetswerk gestaan)

 

 

De heer Jos Bordo
(Jos was foreman in de energie centrale)

 

 

De heer Jean (John) Vervoort

(Jean was foreman van traffic, cleaning, spoor 1)


 

 

De heer Louis Van de Vliet

(Louis stond in de repair van lijn 1in de A ploeg)


 

 

De heer Roger Verbelen

(Roger werkte bij engineering)


 

 

De heer Robert Soontjens

(Robert heeft altijd in de parts gestaan op plant 1)


 

 

De heer Staf van den Berg

(Staf was in de fabriek alom gekend als Staf de loodgieter)


 

 

De heer Danny D' Hondt



 

 

Vervolg In Memoriam klik HIER

  bezoekersteller voor website